marți, 27 septembrie 2011

Rosii umplute cu pasta de peste si porumb


Eu sunt amatoare de mancaruri simple si rapid de preparat, de multe ori plecand de la o reteta anume imi inventez retetele mele proprii in functie de aprivizionarea din casa si frigider. Cred ca orice femeie face asta in casa la ea. Asa au luat nastere si aceste rosii umplute cu pasta de peste cu porumb. In urma cu ceva timp am dat cu ochii, in trecere peste o reteta de rosii umplute cu pasta de ton si masline, sincer nici nu mai stiu unde o vazusem...Revenind la rosiile mele, cu o seara inainte facusem niste peste pané si imi ramasesera 2 bucatele in frigder, nu mai este foarte bun pestele rece sau reincalzit asa ca am decis repede, fac o pasta cu care voi umple cateva rosioare. Zis si facut, am scobit repede cu lingurita cateva rosii si le-am pus la scurs, am curatat bine acel peste pané, l-am maruntit bine, am facut putina maioneza, porumb, sare, piper, doua fire de patrunjel  si gata :)

RETETA

8 rosii mici
200 gr. de peste maruntit
se poate folosi si ton din conserva, daca nu aveti resturi de peste din ziua precedenta :)
100 gr. porumb fiert din conserva
2 linguri de maioneza
sare
piper
2 fire de patrunjel




Iata rosiile mele pe care le-am facut in mod "fulger" si pe care sotul meu le-a savurat... Un aperitiv gustos, usor de preparat si desigur cu aspect placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu