duminică, 18 septembrie 2011

Supa crema de conopida

Desi blogul meu este destinat cu precadere dulciurilor, marea mea pasiune :) , m-am gandit totusi sa impartasesc si cateva din experientele mele culinare, mentionez ca nu sunt nici pe departe priceputa la gatit... as spune doar, ma descurc.
Reteta supei crema de conopida am luat-o de la Edith, ale carei retete ma inebunesc, sunt atat de simple si delicioase incat nu le pot rezista http://edithfrincu.blogspot.com/ ,aici se poate gasi reteta originala,eu am folosit cantitati mai mari, am mai adaugat marar si in loc de kaiser am folosit sunca maruntita foarte fin.


RETETA

800 gr. conopida
500 ml. lapte
300 gr smantana pentru gatit
sare, piper
ulei de masline
200 gr. de sunca
putin marar
4 feli de paine

MOD DE PREPARARE

Se desface conopida buchetele si se spala bine.
Se pune la fiert in lapte, eventual se completeaza cu apa pentru a putea fierbe.
O lasam sa fiarba bine si intre timp preparam sunca si painea.
Rumenim putin sunca in tigaia de teflon apoi in aceeasi tigaie (fara s-o spalam), prajim bucatele de paine in putin ulei de masline...la mine painea a luat putin gust de sunca (feliile de paine le-am portionat bucatele dupa cum se vede in imagine).
Dupa ce conopida a fiert am lasat-o putin la racit apoi am frulat-o pana ce s-a maruntit bine.
Am pus-o din nou pe foc, am adaugat smantana si am mai lasat sa dea doua clocote.
Am dat de pe foc si am adaugat mararul maruntit.
Se serveste ... un bol sau doua :)))
 


 O bunatate :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu