miercuri, 5 octombrie 2011

Tort cu mouse de frisca si mouse de piersici

Am facut un pandispan cu diametrul de 24 cm , pe care l-am tait in 4 straturi.


 
Crema am facut-o astfel. Am folosit ca baza crema de oua.
4 oua
120 gr. zahar
Le-am frecat bine pana au devenit albe si spumoase,
apoi le-am pus pe baie de abur si am continuat sa le frec pana ce au prins consistenta cremoasa.


Am impartit crema de oua in doua parti egale.

Si am facut doua creme diverse.

Mouse de frisca


crema de oua
10 gr de gelatina
(se hidrateaza in 30 ml de apa, apoi se dizolva pe baie de abur)
200 ml frisca care se monteaza

Peste crema de oua am adaugat gelatina apoi frisca si am amestecat bine.


Mouse de piersici

crema de oua
o conserva de compot de piersici de 800 gr din care am oprit doua jumatati de piersici,
restul le-am facut piure
30 gr gelatina
(hidratata in 30 ml apa apoi dizolvata pe baie de abur)
200 ml frisca montata

Peste crema de oua am pus piureul de piersici am adaugat gelatina si la urma frisca montata.


Cele doua jumatati de piersica le-am taiat bucatele si le-am presarat deasupra primei si celei
de-a treia foaie de blat.
Fiecare foaie de blat am insiropat-o cu putin sirop din compot.

Am pus prima foaie de blat apoi piersicile bucatele am turnat peste mous de piersici, am continuat cu cea de-a doua foaie de blat, am insiropat-o, peste ea am pus mousul de frisca, apoi ce-a de-a treia foaie de blat, am insiropat-o, am presarat bucatele de piersica si am pus alt strat de mous de piersici. Am terminat cu ultima foaie de blat pe care am insiropat-o. 

Am imbracat tortul intr-un strat subtire de crema, care mi-a ramas.
Se ornamenteaza tortul dupa placere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu