luni, 5 decembrie 2011

Tort casuta strumfilor

       Zilele acestea Luca a implinit 8 luni, am zis sa marcam evenimentul cu un tort pe masura...pentru un copilas asa de scump un tort special era obligatoriu. Ne bucuram in fiecare zi de minunea ce ne-a daruit-o Dumnezeu si fiecare eveniment sau realizarea din viata lui Luca am vrea s-o imortalizam. Asa s-a nascut si acest tortul :)














Si o feliuta pentru cine doreste :)
Blat simplu insiropat cu sirop din compotul de piersici pe care l-am diluat putin, un strat de piersici din compot, crema ganache de ciocolata cu lapte, al doilea blat, strat de crema de vanilie peste care am presarat un mixt de fructe uscate pralinate si cea de-a 3a foaie de blat...mmmmmmm!!!

 Va invit sa gustati :)



3 comentarii:

  1. Sa va traiasca si sa cresteti mari si frumosi! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia acum la-am vazut, este splendit ! Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  3. salut flori.as vrea si eu o felie mica,dar dupa toata munca care ai facut-o,mie mi-ar fi mila sa-l tai,e prea frumos.felicitari!!!faci decoratiuni minunate.

    RăspundețiȘtergere