sâmbătă, 15 octombrie 2011

Bilute Raffaello



Binecunoscutele Raffaello... prajiturelele, bombonelele astea delicate le gasesc foarte feminine :)
Zilele trecute vroiam ceva dulce si m-am gandit sa le fac ... se fac rapid si trebuiesc putine ingrediente iar unde nu am mai avut cele necesare am improvizat :)





V-am facut pofta?...Hai sa va prezint si reteta in varianta mea ... nu peste mult timp voi face si prajitura, dar intre timp sa facem introducerea gustand din aceste bilute delicioase :)

RETETA

Eu am facut o jumatate de portie, deci se dubleaza cantitatile daca se doreste portia intreaga,
asta in functie de cat este de numeroasa familia ;)

50 ml. apa
125 gr. de unt
125 gr. de zahar pudra
200 gr. lapte praf
150 gr. nuca de cocos
1 pliculet zahar vanilat

* pentru decor mai avem nevoie de 100 gr. fulgi de migdale 

MODUL DE PREPARARE

Se pune apa si untul intr-o cratita pe baie de abur la foc mic.
ATENTIE : nu se lasa pana ce untul devine lichid!!!
Se amesteca pana devine o compozitie omogena. Apoi adaugam zaharul pudra si pliculetul de zahar vanilat, se amesteca bine pana se incorporeaza tot zaharul, apoi luam vasul de pe foc.
Se adauga laptele praf si nuca de cocos si se framanta compozitia pana la incorporarea acestora.
Se da aluatul la rece pentru 15 min sau mai mult, depinde de frigider.
Facem bilute din acest aluat pe care le dam apoi prin fulgi de migdale maruntiti.
(se poate baga cate o aluna in fiecare bombita si apoi se dau prin nuca de cocos)
Eu am ramas fara nuca de cocos asa ca am ales sa le dau prin migdale si va spun au fost o minunatie...mult mai delicate si fine decat varianta cu aluna !



Si cum nu mi-au ajuns nici fulgii de migdale :D cateva bombite le-am dat printr-un mixt de fructe uscate pralinate... si acestea au fost minunate, sa zicem putin masculine :)))





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu